sobota, 26 kwietnia 2014

Ola Pięta + SHOCK share & block


Trochę o sesji z Olą oraz SHOCK share&block! :)


Zanim przejdę to tematu, pytanie do piszących egzaminy gimnazjalne w tym roku - jak poszło? Ja prawdopodobnie słabo napisałam hist-wos, ale to nic nowego. Polski prosty, straciłam 1-2pkt, z matmy przewiduję ok. 85%, za to przyrodnicze - rzeź... Angielski luźno, wg odpowiedzi z internetów po 90% z postawy i rozszerzenia będzie :)

Do rzeczy! Jakieś dwa tygodnie temu Ola napisała do mnie na instagramie, pytając o sesję. Przerzuciłyśmy się na fb i szybko ustaliłyśmy dzień, w którym obie mamy czas (już nie piszę "termin", bo i tak tworzę jakoś dziwnie oficjalne zdania haha - zrzucam to na ilość rozprawek przed egzaminami).
Od dłuższego czasu (chyba od grudnia) chodziła za mną możliwość współpracowania z firmą SHOCK share&block, o której dowiedziałam się od Zazulki (jej blog) - dziękuję :) Były różne komplikacje, ja standardowo chciałam wszystko załatwić sama, a nie przez innych. Około miesiąca temu zamawiałam u nich bluzę (z własnym wzorem, pod tym względem gorąco polecam SHOCK, bluzy są cudowne!) i hmm jakby to ująć żeby się nie rozpisywać hmm pół godziny przerwy w pisaniu wtedy kontakt się trochę ożywił, a na pierwszy ogień postanowiłam rzucić właśnie Olę :) uff. I teraz znów żeby się nie rozpisywać. Wszystko poszło w miarę gładko, ciuchy fajnie wyglądają, zwłaszcza spodenki i spódniczki polecam :)
Nie mam ochoty opisywać sesji w stylu "z Olą świetnie się dogadywałyśmy blablabla", zostawiam Wam zdjęcia i trochę bekstejdżu :D















































+ backstage!





 But first, let me take a selfie! hahaha





Nio.

SHOCK share&block
fanpage | strona

http://facebook.com/sonnedie.photo
http://instagram.com/xxwerczi
:)


4 komentarze:

Zostaw coś po sobie! :)